دوربین مداربسته

ویژگی هایی که باید در سیستم های دوربین مداربسته امنیتی جستجو کنید.

در زیر به بررسی چند ویژگی اساسی که باید در سیستم های دوربین مداربسته امنیتی وجود داشته باشد می پردازیم.

تصمیم گیری برای نصب یک سیستم دوربین امنیتی در خانه شما آسان است اما اینکه بدانید چه دوربینی برای خانه شما مناسب است کمی مشکل است.

دوربین‌های امنیتی مدرن دارای ویژگی‌ها و گزینه‌های زیادی هستند و بررسی شما برای انتخاب بهتریبن دوربین مداربسته امنیتی، گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌هایی که چند سال پیش خیلی پیشرفته به نظر می رسید امروزه به وفور موجود است و این بسیار عالیست چون شما می توانید یک سیستم دوربین مداربسته قدرتمند نصب کنید و در صورت وقوع هر حادثه ناگواری به شما (و پلیس) کمک خواهد کرد.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که انتخاب بهترین دوربین مداربسته امنیتی کافی نیست در واقع دوربین های امنیتی مختلف برای کارهای مختلف مناسب هستند و ممکن است دوربینی بهترین دوربین باشد اما برای کار شما مناسب نباشد.

با وجود این موضوع، لیست مختلفی از ویژگی هایی را که باید در سیستم دوربین امنیتی وجود داشته باشد، بررسی می کنیم.

فیلمبرداری با وضوح بالا و زاویه باز:

حتی ابتدایی ترین تلفن همراه دارای عملکرد ضبط ویدیوی HD است. چرا از یک دوربین امنیتی مدرن چنین انتظاری نداشته باشیم؟ HD یا Hi-def به معنای وضوح 1080p است. دوربین‌های 4K یا Ultra-HD (یا UHD) هنوز کمی گران هستند. فیلم ضبط شده توسط دوربین های HD شفاف و متمایز است و به شما و پلیس اجازه می دهد تا کوچکترین جزئیات را تشخیص دهید.

علاوه بر این، دوربین های با زاویه دید عریض را در نظر بگیرید. اینها با یک دوربین یک منطقه بزرگتر را پوشش می دهند و اغلب نیازی به نصب چندین دوربین را از بین می برند.

Top 10 Wide Angle Cctv Cameras of 2022 - Best Reviews Guide

 فناوری بی‌سیم:

واضح‌ترین عکس‌ها هم اگر بتوان تغذیه دوربین را با قطع کردن کابل قطع کرد خوب نیستند. شما دوربین هایی می خواهید که می توانند فیلم ضبط شده را به صورت بی سیم بدون کاهش کیفیت آن ارسال کنند. دوربین‌های بی‌سیم و سیستم‌های دوربین امنیتی مرتبط نیز معمولاً با نوعی سیستم تغذیه و کنترل از راه دور ارائه می‌شوند. انواع کوچک‌تر این دوربین‌ها را می‌توان در خودروها نصب کرد و امنیت بیشتری را برای وسیله نقلیه شما فراهم می‌کند.

دوربین‌های دید در شب/دوربین‌های کم نور:

باید روی دوربین‌های دید در شب یا حداقل دوربین‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که قادر به ضبط، در شرایط کم نور هستند. اکثر دوربین ها فیلمی را ضبط می کنند که شبیه فیلم های سیاه و سفید معمولی است.

سیستم‌های دوربین مداربسته پیشرفته‌ ی مادون قرمز یا دید حرارتی، برای مناطق کاملاً تاریک استفاده می شوند. قطعا این دوربین برای هر خانه ای ضروری نیست اما برای فضاهای تجاری گزینه خوبی است.

6 Great HD Security Cameras with Night Vision

 دسترسی از راه دور و پشتیبان گیری ابری:

دسترسی از راه دور به فیلم ضبط شده و همچنین فیلم زنده از دوربین های امنیتی بسیار مهم است. تقریباً هر سیستم امنیتی مدرن شهری دارای نوعی برنامه است که امکان کنترل از راه دور را به شما می دهد. یعنی شما می‌توانید در حالی که در راه هستید، و یا در شهر دیگری هستید فیلم زنده از دوربین را روی تلفن همراه خود مشاهده کنید.

حتی در برخی از دوربین ها می توانید از راه دور دوربین را فعال و غیرفعال کنید. بنابر این علاوه بر نظارت بر خانه در زمانی که از منزل دور هستید، به شما این امکان را می دهد که دوربین و مکان دسترسی به سیستم امنیتی خود را نیز کنترل کنید.

برخی از این دوربین ها با سایر دستگاه های هوشمند خانه ادغام می شوند و به شما امکان می دهند چراغ ها را کم کنید یا آبگرمکن خود را از همان برنامه روشن کنید.

سیستم‌های امنیتی همچنین به شما امکان می‌دهند فیلم‌های خود را در فضای ابری ذخیره کنید، پشتیبان‌گیری از داده ها را انجام دهید و فیلم‌ها را برای استفاده بعدی بایگانی کنید.

 

بلندگوها:

شاید تصور کنید دوربین‌ مداربسته امنیتی دارای بلندگو بی‌معنی به نظر می رسند، اما در واقع با انتخاب دوربینی که دارای بلندگو باشد، یک قدم جلوتر از صحبت کردن از طریق تلفن داخلی یا از طریق در هستید. شما می توانید بدون نصب سیستم اضافی، بازدیدکننده را ببینید و با او صحبت کنید. می توانید از آن برای آرام کردن و تسکین حیوانات خانگی در زمانی که دور هستید استفاده کنید، یا هنگام شنیدن صدای عجیب و غریب در شب، بیرون از خانه خود را کنترل کنید.

سنسورهای حرکتی و اتوماسیون:

فناوری دیگری که مورد توجه قرار گرفته است، دوربین هایی هستند که به فناوری سنسورهای حرکتی مجهز هستند . مزیت اصلی این دوربین ها این است که میزان فیلم ضبط شده را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی می شود. همچنین به ذخیره داده های اینترنت شما کمک می کند زیرا به پشتیبان گیری کمتری در فضای ابری نیاز دارد. سیستم‌های تشخیص حرکت پیشرفته‌تر، می توانند حرکت را ردیابی کنند. این دوربین ها به معنای واقعی کلمه یک فرد را در میدان دید خود می چرخانند و دنبال می کنند. سنسورهای حرکتی همچنین می توانند برای ایجاد آلارم استفاده شوند.

دوربین های مدار بسته دارای سنسور حرکتی را می توان برای نظارت بر انبار، فروشگاه خرده فروشی، بانک ها و غیره استفاده کرد.

 

بازیابی خودکار شبکه

در حال حاضر اکثر دوربین های مداربسته دارای قابلیتی به نام بازیابی خودکار شبکه (ANR) هستند. این به دوربین‌های مداربسته اجازه می‌دهد تا زمانی که شبکه قطع می‌شود، فیلم‌های ضبط‌ شده را به‌ طور خودکار در کارت SD دوربین ذخیره کنند. پس از بازیابی شبکه، فیلم های ضبط شده به سرور ذخیره سازی بازگردانده می شوند.

بنابراین، حتی اگر شبکه به طور موقت از کار بیفتد، تمام فیلم های ضبط شده ذخیره می شود. برای انجام این فرآیند به هیچ پیوند شبکه ای نیاز نیست، بنابراین به این معنی است که دوربین می تواند به عنوان یک دستگاه کاملاً مستقل در زمانی که ضبط کننده خاموش است عمل کند.

 

اینها تنها تعدادی از ویژگی های ضروری سیستم های دوربین امنیتی خانگی هستند. ویژگی های مختلف دیگری وجود دارد که در صورت نیاز می توانید آنها را انتخاب کنید.

در مورد نیازها و گزینه های خود می توانید با کارشناسان هایدید صحبت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

مشاهده محصولات فروشگاه هایدید

منبع مقاله:

https://www.urbancompany.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *