امنیت, دوربین مداربسته

چگونه از سرقت دوربین مداربسته در فضای باز جلوگیری کنیم؟

نکاتی برای جلوگیری از سرقت دوربین امنیتی در فضای باز

دوربین های امنیتی در فضای باز یکی از بهترین راه ها برای شناسایی سارقان و محافظت از اموال ما هستند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه دوربین امنیتی در فضای باز را از سرقت دور نگه داریم. در اینجا می خواهم چند نکته عالی و کاربردی را برای کاهش احتمال سرقت به اشتراک بگذارم.

دوربین‌ها را دور از دسترس نصب کنید

هنگام نصب دوربین های امنیتی در فضای باز، ارتفاع صحیح بسیار مهم است. به طور کلی، ارتفاع نصب توصیه شده 2 تا 3 متر ارتفاع (حدود 8 تا 10 فوت) است. اگر آنها را خیلی پایین نصب کنید، ممکن است موجب سرقت شود. اما نصب آنها بیش از حد بالا، میدان دید و حساسیت تشخیص حرکت کاهش می یابد.

نکات زیر نیز باید در نظر گرفته شود:

برای دوربین بی سیم در فضای باز، در مکانی با سیگنال WIFI خوب نصب کنید.

دور از مواد قابل اشتعال نصب شود.

در مکانی که نور کافی وجود دارد نصب شود، می توانید به وضوح در شب نظارت کنید.

در گوشه نصب نکنید.

قوانین قرار دادن دوربین های امنیتی در فضای باز را بررسی کنید.

مطمئن شوید که محل به خوبی تهویه می شود.

دوربین امنیتی  با عملکرد ضد سرقت را خریداری کنید.

اکثر سازندگان نیز با طراحی عملکردهای مرتبط سعی در حل این مشکل دارند. اول از همه، هنگامی که دوربین امنیتی خانه در فضای باز را انتخاب می کنید، بهتر است نوع پیچی را به جای مغناطیسی انتخاب کنید. با یک پایه مغناطیسی، هر کسی که یک چوب دارد می تواند به راحتی آنها را از بین ببرد.

زنجیر ضد سرقت نیز راهکاری ساده برای امنیت دوربین مداربسته است. این زنجیر از جنس فولاد ضد زنگ است که پایه را به دوربین متصل می کند.

How to Prevent Your Arlo Pro Cameras From Being Stolen (MUST READ!)

دوربین را در مکان‌های غیر آشکار نصب کنید

قرار دادن دوربین های امنیتی (در فضای باز) در مکانی محتاطانه نیز روشی برای محافظت از آنها در برابر خرابکاری یا سرقت است. اگر رنگ دوربین را مشابه رنگ محیط اطراف انتخاب کنید به مخفی شدن دوربین کمک می کند. در اینجا تعدادی از مکان های پنهان رایج وجود دارد.

در لوله های پی وی سی پنهان کنید

در خانه پرنده پنهان کنید

در نزدیکی بوته ها و گیاهان با رنگ استتار پنهان کنید

زیر بام پنهان کنید

در وسایل روشنایی ولتاژ پایین پنهان کنید

دوربین امنیتی را با رنگ استتار مخفی کنید

در اینجا باید به این نکته توجه کنید که موقعیتی که دوربین پنهان شده است همچنان میدان دید خوبی را ارائه نماید.

بکارگیر باکس ضد سرقت دوربین

یک محفظه محکم برای محافظت از دوربین امنیتی فضای باز، در برابر خرابکاری مفید است. علاوه بر این، می تواند دوربین امنیتی فضای باز شما را با محیط خارجی ترکیب کند، و دیگران به راحتی متوجه وجود آن نخواهند شد. در همین حال، باکس ضد سرقت می تواند اثرات آب و هوا را کاهش دهد.

استفاده از چند دوربین برای پوشش دیگر دوربین ها

دوربین ها را به گونه ای قرار دهید که تمام دوربین های امنیتی در فضای باز در میدان دید دوربین های دیگر قرار گیرند، بنابراین در صورتی که شخصی سعی کند برای دوربین مشکلی ایجاد کند، فیلمی از شخصی که این کار را انجام داده است خواهید داشت.

برخی پیشنهاد می کنند که می توانید یک دوربین امنیتی جعلی در فضای باز را در یک موقعیت آشکار نصب کنید و دوربین واقعی را برای تشخیص سرقت پنهان کنید.

Fuel Theft: 7 Ways To Prevent It In Your Business // Octane

اعلان های خود را به طور منظم بررسی کنید

مالکان دوربین همیشه از بررسی ویدیوها و اعلان های ارسال شده از دستگاه تلفن همراه چشم پوشی می کنند، زیرا هیچ اتفاقی در اطراف آنها رخ نداده است. در واقع باید عادت چک کردن را ایجاد کنید.

بررسی منظم فیلم‌های ضبط‌شده شما را از آنچه در مکان نصب دوربین می‌گذرد مطلع می‌کند.

توصیه برای دوربین امنیتی با تشخیص حرکت و اعلان

خرید دوربین امنیتی با ویژگی‌هایی مانند تشخیص حرکت و اعلان‌های بی‌درنگ برای ضبط عالی هستند زیرا در صورت بروز هر گونه مشکل، نیازی به تماشای چند ساعت فیلم ندارید.

سیستم بی سیم

سیستم های بی سیم در حال حاضر به دلیل امنیت بیشتر بر بازار تسلط دارند. در سال‌های گذشته، سارقان به راحتی محل دوربین امنیتی فضای باز را بر اساس سیم‌ها پیدا می‌کردند، سپس سیم‌ها را قطع می‌کردند تا در هنگام تهاجم شناسایی نشوند.

همچنین نصب و پنهان کردن دوربین‌های امنیتی بی‌سیم در فضای باز بسیار آسان است. اگر می خواهید بعد از نصب محل نصب را تغییر دهید، جدا کردن آن نیز بسیار راحت است.

Cloud Video Storage را انتخاب کنید

هنگامی که کاربران یک دوربین امنیتی در فضای باز خریداری می کنند، ذخیره سازی ویدیو تصمیم خرید است. اما دو نوع اصلی ذخیره‌سازی ویدیویی وجود دارد که می‌توانید از بین Local و Cloud انتخاب کنید.

ذخیره‌سازی ویدیوی محلی به این معنی است که ویدیوی شما در یک دستگاه محلی در خانه شما، معمولاً روی یک کارت SD، ذخیره می شود. وقتی کارت میکرو اس‌دی پر شد، محتوای جدید روی قدیمی‌ترین محتوای کارت ذخیره می شود. و اگر دوربین امنیتی فضای باز شما به سرقت رفته باشد، دوربین و کارت SD با هم سرقت می شود.

در اینجا دو مزیت ذخیره سازی ویدیوی ابری وجود دارد:

اول اینکه ویدیو بلافاصله در یک مکان امن آنلاین آپلود می شود که نمی توان آن را با خطای انسانی حذف کرد. اگر سارق بخواهد آثار ضبط شده از تصاویر خود را از بین ببرد، با ذخیره سازی ویدیوی ابری غیرممکن خواهد بود.

دوم اینکه، شما نگران بازنویسی نیستید یعنی نگران نیستید که اطلاعات جدید بر روی اطلاعات قبلی ذخیره شود.

اما اگر قیمت برای شما مهم است، ذخیره سازی امنیتی محلی انتخاب مناسبی برای شما است. زیرا برای ذخیره سازی ویدیوی ابری باید ماهانه هزینه پرداخت کنید.

امیدوارم به شما ایده هایی داده باشم که چگونه می توانید از دوربین های امنیتی فضای باز خود در برابر سرقت محافظت کنید.

گرفتن بکاپ از هارددیسک

یکی از موارد مهم گرفتن بکاپ از هارددیسک دوربین مداربسته است. زیرا در زمان سرقت دوربین مداربسته تصاویر و ویدیوهایی که قبلا ضبط شده اند ممکن است از بین بروند. به همین دلیل با گرفتن بکاپ می توانید از پاک شدن اطلاعات دوربین مداربسته جلوگیری کنید.

اگر سارق موفق به سرقت دوربین نشود ممکن است تلاش کند که اطلاعات هارددیسک را پاک نماید.

محصولات فروشگاه هایدید

منبع:

https://www.litmor.com

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *