امنیت

رایج ترین اشتباهات در خرید دوربین مدار بسته

4 Common Mistakes to Avoid When Installing Surveillance Cameras

هرگز در هنگام خرید دوربین مداربسته این 5 اشتباه را مرتکب نشوید:

اگر کسی از شما بپرسد که آیا دوست دارید خانه خود را به میزان قابل توجهی ایمن نگه دارید، آیا پاسخ منفی خواهید داد؟

البته که نه.

مردم برای ایمن نگه داشتن خانه و محل کار خود در برابر سارقان و مزاحمان اقدامات افراطی و گاهی اوقات غیر ضروری انجام می دهند.

بعضی از افراد قفل های گران قیمت می خرند و برخی دیگر پرسنل امنیتی استخدام می کنند. با این حال، همه روش ها موثر نیستند. قفل ها در بهترین حالت، یک لایه محافظ اضافی هستند و در بدترین حالت، فقط یک مانع کوچک برای سارقان هستند. و استخدام پرسنل امنیتی که قابل اعتماد باشد کاملا شانسی است.

بهترین و شاید موثرترین روش نظارت، نصب دوربین مداربسته است. با افزایش شدید تعداد دوربین های مداربسته موجود در بازار، باید 5 اشتباه را بدانید زیرا خرید یک سیستم دوربین مدار بسته که نیازهای شما را تامین کند طاقت فرسا و چالش برانگیز است.

5 اشتباهی که افراد هنگام خرید دوربین مدار بسته مرتکب می شوند

How to Hide a Camera Inside and Outside Your Home | Vector Home Security

در حالی که منابع متعددی به شما می گویند که در یک سیستم امنیتی به دنبال چه مزیت هایی باشید، ما قصد داریم به شما بگوییم که هنگام خرید دوربین های مدار بسته از چه اشتباهاتی باید اجتناب کنید.

پس از تحقیقات فراوان متوجه شدیم که به طور کلی افراد هنگام خرید دوربین مداربسته این پنج اشتباه را مرتکب می شوند.

1. خرید ارزان ترین دوربین مداربسته در بازار

هر کسی بودجه ای دارد و قصد دارد بر اساس بودجه خود خرید نماید. این روزها، تقریباً برای هر بودجه ای یک دوربین مداربسته خوب، یافت می شود. دوربین های مداربسته زیادی در بازار وجود دارد که مجبور نیستید به دلیل بودجه کمی که دارید کیفیت را به خطر بیاندازید.

اما باید این را بدانید که اگر به سراغ ارزان‌ترین نسخه بروید، می‌توانید دوربین مداربسته‌ای داشته باشید که هیچ یک از نیازهای شما را برآورده نمی‌کند. اگرچه  قیمت عاملی برای انتخاب دوربین مداربسته است، اما در نظر داشته باشید که سیستم نظارتی را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید که در بلندمدت مفید خواهد بود.

2.  انتخاب دوربین مدار بسته بدون قابلیت دید در شب

دوربین مداربسته ای که در مواقع ضروری به شما کمک نمی کند چه فایده ای دارد؟ مثلا  در طول شب و در شرایطی که نور محدودی وجود دارد.

دوربین هایی که بدون قابلیت دید در شب هستند هنگام غروب خورشید به خوبی نمی کنند. شاید باور آن سخت باشد اما چنین دوربین هایی هنوز هم فروخته می شوند. این دوربین ها ثبت تصاویر را متوقف نمی کنند اما تصاویر دانه دار و تار هستند و افراد موجود در فیلم قابل تشخیص نیستند. سیستم دوربین مدار بسته صحیح باید بتواند حتی در شب و در شرایط نوری محدود، تصاویر واضحی را ثبت کند.

3. عدم انجام تحقیقات کافی

دوربین های مدار بسته مختلف با قابلیت های متفاوت تولید شده اند و مسئولیت بررسی هر دوربین و ویژگی های آن بر عهده مشتریان است تا دوربین مناسب را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنند. قبل از انتخاب سیستم دوربین مدار بسته، مطمئن شوید که می دانید چه ویژگی هایی دارد و چگونه نیازهای شما را رفع می کند

انواع دوربین مداربسته را بشناسید، با تفاوتهای آنها آشنا شوید، هزینه های آنها را بررسی کنید و در مورد نصب و نگهداری آنها اطلاعات کسب کنید.

4. نه گفتن به خدمات مانیتورینگ

همانطور که می دانید دوربین مدار بسته برای برقراری امنیت، پیشگری از وقوع جرم و پیدا نمودن مجرمان در صورت وقوع جرم مورد استفاده قرار می گیرند. طبیعتا زمانی که سیستم دوربین مداربسته ای را برای فضایی در نظر می گیرید، نیاز دارید تا تصاویر ارسالی از دوربین مداربسته را در یک نمایشگر نمایش داده و در دستگاه ضبط تصاویر ذخیره کنید. در بسیاری از فضاها که دوربین مداربسته برای آنها نصب می شود، می توان با یک مانیتور و یک دستگاه NVR یا DVR تصاویر خود را ضبط و نمایش دهید که در اصطلاح به این موضوع مانیتورینگ دوربین مداربسته گفته می شود.

اشتباهی که افراد هنگام خرید دوربین مدار بسته مرتکب می شوند این است که خدمات مانیتورینگ را فراموش می کنند. یک دوربین با مجموعه ای از ویژگی های عالی اما بدون یک سیستم نظارتی مناسب که به آن متصل است، مفید نیست.

از آنجایی که نمی توان از شما انتظار داشت که همیشه مانیتور امنیتی را بررسی نمایید و مراقب آن باشید، یک شرکت معتبر خدمات مانیتورینگ می تواند خطرات، تهدیدها و آسیب پذیری های سیستم امنیتی شما را ارزیابی کند.

(تصور کنید که دوربین درجه یک و با کیفیتی را برای فضای خود انتخاب نموده اید. تصور کنید که بهترین دستگاه ضبط کننده را نیز برای سیستم دوربین مداربسته خود انتخاب کرده اید. حال دوباره تصور کنید که همه این موارد را دارید اما در زمان وقوع جرم کسی نباشد تا بر دوربین مدار بسته شما نظارت داشته باشد. در چنین موقعیتی فرد مجرم کار خود را انجام می دهد و می رود و شما فقط در روز بعد با چک کردن دوربین ها متوجه حضور چنین فردی خواهید شد.)

5. نصب نکردن دوربین های کافی در اطراف محیط

آیا فکر می کنید تنها یک دوربین در جلو، برای رفع نیازهای امنیتی خانه و محل کار شما کافی است؟ یا مثلا نصب دو دوربین در اطراف محیط باید این کار کافی است؟

خیر ، تعداد دوربین مدارد بسته برای هر مکانی متفاوت است و به این ترتیب، تعداد صحیح دوربین های مداربسته که می توانند کل محل را پوشش دهند، یک موضوع قابل محاسبه است که باید قبل از انتخاب دوربین، شناخت کامل محل، شناخت نقاط کور، لنز دوربین انتخابی و میدان دید آن مورد بررسی قرار گیرد.

وقتی دوربین به تعداد کافی خریداری نمی کنید، خود را در معرض خطرات زیادی قرار می دهید زیرا چندین نقطه تحت نظارت نیستند و سیستم امنیتی شما آنقدر که می خواهید کارآمد نخواد بود.

اکنون که به شما گفتیم در هنگام خرید دوربین مداربسته از چه چیزهایی اجتناب کنید  فکر نمی کنید خرید یک سیستم نظارت کامل دوربین مداربسته آنقدر که انتظار داشتید چالش برانگیز نیست؟

کلید پیدا کردن دوربین مدار بسته مناسب با درک نیازهای شما، نوع نظارتی که میخواهید داشته باشید و بودجه شما شروع می شود. شما باید بودجه خود را نیز در نظر داشته باشید، اما مطمئن شوید که تنها قیمت بر تمام تصمیمات خرید شما تأثیر نگذارد. مهمتر از همه، هنگامی که در خرید یک سیستم دوربین مدار بسته برای نیازهای خانه و محل کار خود از این پنج اشتباه اجتناب می کنید، انتخاب بهتری خواهید داشت.

به عنوان آخرین توصیه، قبل از خرید با کارشناسان صحبت کنید. آنها هم تجربه و هم تخصص لازم را دارند تا به شما کمک کنند دوربین مناسب محل خود را شناسایی کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش حرفه ای، با ما تماس بگیرید.     666 555 33 – 025

لینک مفید:

چگونه از هک دوربین مداربسته خود جلوگیری کنیم؟

منبع مقاله:

www.vmukti.com

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *